Post new topic Reply to topic  [ 569 posts ]  Go to page Previous  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 57  Next
  Print view

Re: Laatste Film Die Ik Heb gezien
Author Message
PostPosted: Sun Feb 28, 2010 8:53 am 
TK Secretaris

Ik ben ook wel benieuwd naar Mirrors... Wij hebben niet gekeken omdat op RottenTomatoes.com hij een schabouwelijk cijfer kreeg en ik vreesde dat het niet mijn vriends genre is.
We hebben dan maar naar 'Dan in real life' gekeken (via de aanvraag-catalogus van Prime) en die viel bijzonder goed mee. Romantische komedie is doorgaans dan weer niet mijn genre, maar 't was leuk geacteerd, en niet te mierzoet. Op een vrijdagavond, half in de zetel soezend is dat soms genoeg. Ik heb me wakker gehouden tot het laatste, wat ik de week ervoor met 'The day the earth stood still' helaas niet heb kunnen doen. Want wat een oeverloos saaie remake is me dat zeg. Leve het origineel.

Profile  

PostPosted: Sun Mar 07, 2010 6:09 pm 
TK Voorzitter

'Percy Jackson': Ik ga kaarten gewonnen via WB en ik had niet te veel verwacht van de film ondanks heel veel bekende en goede acteurs, zoals Sean Bean en Kevin McKidd. Maar de film bleek goed mee te vallen en verveelt geen minuut. Het is uiteraard geen prestigieuze cinema met oscarwinnende vertolkingen maar het verhaal zit best goed in elkaar en het is zeker leuk voor wie van de Griekse mythologie houdt. Zeker en vast geschikt voor kinderen ondanks een aantal schrikwekkende momenten.

Profile  

PostPosted: Thu Mar 11, 2010 5:07 pm 

ALICE IN WONDERLAND 3D : de moeite om es te zien, maar het scheert geen hoge toppen (zowel het verhaal als het 3D gevoel) had meer van onze Tim Burton verwacht :hypo:

Profile  

PostPosted: Thu Mar 11, 2010 7:06 pm 

Ik ken niets van het hele Alice verhaal, maar klopt het dat de film een soort van vervolg is op het originele verhaal? Of is het gewoon een verfilming van het boek?

Profile  

PostPosted: Fri Mar 12, 2010 11:05 am 
The Architect

Het is een "vervolg". Maar dat valt niet van in het begin op. Het enige wat mij toen opviel was dat in mijn herinnering, Alice een stuk jonger zou moeten zijn. Tot dan natuurlijk (ik weet niet meer precies wanneer) het moment komt waarop je beseft dat het een vervolg is. Wel leuk gedaan vind ik.

Wat mij verder "stoort" is dat ze Alice als 3D film promoten. Ikzelf had het gevoel dat de 3D totaal overbodig was. Mooie film, en even sterk (misschien sterker) zonder de 3D poeha. De scene waarin ze in het gat valt, vond ik zelfs niet geslaagd, want veel te wazig.

I've reason to believe that what I find
Is gonna change the face of human kind
Cause I'm the architect

Profile  

PostPosted: Fri Mar 12, 2010 12:55 pm 

Bij Avatar had het 3D gevoel wel een meerwaarde ; hier bij Alice In Wonderland is het da tikkeltje net niet ; ik ga volgende week nog es de Digitale versie bekijken :)
De trailer voor de nieuwe TRON zag er ook vet uit....

Profile  

PostPosted: Sat Mar 13, 2010 7:00 pm 
TK Voorzitter

In de UGC hebben ze nu ook 3D maar als het niet echt de moeite is, gaan wij Alice wel gewoon zien in 2D. Het is inderdaad een vervolg want Alice bestaat uit twee delen: Alice in Wonderland & Through the Looking Glass. De meeste verhalen van Alice halen trouwens elementen uit beide delen van het boek.

Shutter Island gaan zien en ik vond het een zeer geslaagde film. Goede cast (Di Caprio is altijd goed, Von Sydow en Kingsley ook), knappe locaties en sterk verhaal. Maar ik raad wel aan om de trailer niet te bekijken. Ik had hem ooit een tijd geleden al gezien en ik vond dat die ontzettend veel prijsgaf als ge een beetje gewoon zijt om zulke films te zien. Shutter Island is een film waarbij ge goed moet volgen en met een leuke twist :)

Profile  

PostPosted: Sun Mar 14, 2010 10:42 am 
TK Secretaris

Stargate (gisteren op 2be)

Ik had die film al gezien, zelfs in de bioscoop 16 jaar geleden), maar toen was me helemaal niet opgevallen wat een ongelooflijke nichtenfilm dit is. Na wat gegoogle deze ochtend blijkt dat Roland Emmerich een uit-de-kast-homo is, wat overigens nergens vermeld wordt op IMDB.com!
In Stargate komen meer halfnaakte mannen voor dan in twintig andere blockbuster-films samen en het aantal vrouwen die iets in de pap te brokken hebben berperkt zich tot... 1. Nu, ja, er loopt nog een oudere dame rond ook, maar oude vrouwen tellen niet mee naar Hollywood-normen. De androgyne Ra nog buiten beschouwing gelaten, de knaap (die blijkbaar ook nog in de serie meespeelt) laat meer vlees zien dan we gewoon zijn. Het equivalent van een vaak te diepe decolté bijvoorbeeld als hij in de deurpost zit en speelt met de aansteker van een van de soldaten. ^^
Altijd leuk om een film te herontdekken en zeker als dat dan boven water komt :thumbs:

Profile  

PostPosted: Sun Mar 14, 2010 11:15 am 
The Architect

Great, thanks for ruining that one for me. :p
Nuja, als je dat de eerste keer nog niet had gezien... Ra alleen al liet niets aan de twijfel over.

Blijft al bij al een sterk filmke. ^^
En het begin van een nog sterkere serie.

I've reason to believe that what I find
Is gonna change the face of human kind
Cause I'm the architect

Profile  

PostPosted: Sun Mar 14, 2010 1:55 pm 

from paris with love: leuke actie film met john travolta en naar scenario van luc besson.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 569 posts ]  Go to page Previous  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 57  Next

All times are UTC [ DST ]