Post new topic Reply to topic  [ 336 posts ]  Go to page Previous  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
  Print view

Re: Feel Good topic
Author Message
PostPosted: Sun Jul 04, 2010 2:50 pm 
TK medewerker

Het was een formidabele dag. Echt een super huwelijk.

Kris Van de Sande - Blog - YouTube - EndorExpress.net -
-I'm clumsy and random, like a blaster.
Never ask what sort of computer a guy drives. If he's a Mac user, he'll tell you. If not, why embarrass him? -- Tom Clancy

Profile  

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 9:22 pm 
TK Secretaris

't Was inderdaad een prachtige dag! Echt genoten van het lekkere eten, de sfeervolle viering, de vele cadeautjes en wensen, maar vooral: van de mensen die die dag met ons wilden doorbrengen. 't Was zalig en jullie aanwezigheid maakte het compleet. Oprechte dank aan de TK'ers :thumbs:

Profile  

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 4:50 pm 

Christoph wrote:
Morgen = trouwen :thumbs:

Een beetje laat, maar toch proficiat!

Ik sta er telkens versteld van hoeveel mensen toch nog trouwen ...
Mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk nooit trouwen. Om elkaar graag te zien, hoeft het in elk geval niet. En met de samenwoningscontracten, hoeft het voor het papier ook niet echt.

Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat de belangrijkste motivatie was om te trouwen? :)

Profile  

PostPosted: Thu Jul 08, 2010 9:12 am 
TK Secretaris

Trouwen doe je in de eerste plaats voor jezelf als koppel uiteraard. Na 14 jaar was het leuk om dat te bevestigen voor de gemeenschap. Daarnaast is het een geweldige dag voor de familie en de vrienden. Zeg nooit nooit... 10 jaar geleden zouden we dit ook niet gedaan hebben. Maar mocht het kunnen dan deden we het volgend jaar nog eens. Superdag!

Profile  

PostPosted: Mon Jul 19, 2010 5:12 pm 

Van mij ook een late proficiat. In mijn directe vriendenkring zijn er in de laatste maanden ook twee koppels getrouwd, waarvan ik toch ook dacht die gaan nooit trouwen. Blijkbaar dus toch en blijkbaar waren de koppels er zo enthousiast over, zelfs de persoon waarvan ik het minst had verwacht zei dat het één van de mooiste dagen was van zijn leven. (krijg er waarempel ook bijna zin in)

Profile  

PostPosted: Mon Jul 19, 2010 5:50 pm 
TK Secretaris

Quote:
(krijg er waarempel ook bijna zin in)

't Vraagt heel wat voorbereiding (we zijn er een jaar mee bezig geweest en vooral de laatste weken zijn hectisch), maar 't is de moeite. 'k Las gisteren na de huwelijksreis (waarvan iedereen altijd zo vol is, maar die ik persoonlijk gewoon een reis als alle andere vond) nog even in het gastenboek en de tekstjes van de mensen deden me oprecht glimlachen... zoveel lieve woorden en wensen zijn erg fijn.

Mark, mijn echtgenoot, heeft ook heel lang de boot afgehouden, terwijl ik heel graag wou trouwen. Na twee jaar geleden de vraag niet gesteld te hebben (en meteen onze Oostenrijkreis gehypothekeerd te hebben hiermee ;) ), deed hij het vorig jaar toch in de villa waar Anakin en Padmé zijn getrouwd. Naarmate de voorbereidingen vorderden kreeg hij er steeds meer zin in en de dag zelf was hij geweldig in zijn sas. Net zoals jouw kennissen vond hij het een van de tofste dagen van z'n leven.
En je stopt er uiteraard zelf in wat je wil: bij ons was er een stevige Star Wars-knipoog met een Throne Room - Across the Stars -Force-theme-medley door het strijkkwartet bij het binnenkomen van de 'kerk', een verdeling tussen rebels en imperials tijdens de rondvaart door Gent in twee aparte boten en de tafelverdeling gebeurde aan de hand van de meest bekende SW-personages. Wij zaten aan de Anakin-tafel. Oh, en de 'bruids'taart was een evocatie van het eiland met de villa met als trouwkoppel R2D2 en C-3PO op het balkonnetje. :thumbs:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 336 posts ]  Go to page Previous  1 ... 30, 31, 32, 33, 34

All times are UTC [ DST ]