Quote:
(krijg er waarempel ook bijna zin in)
't Vraagt heel wat voorbereiding (we zijn er een jaar mee bezig geweest en vooral de laatste weken zijn hectisch), maar 't is de moeite. 'k Las gisteren na de huwelijksreis (waarvan iedereen altijd zo vol is, maar die ik persoonlijk gewoon een reis als alle andere vond) nog even in het gastenboek en de tekstjes van de mensen deden me oprecht glimlachen... zoveel lieve woorden en wensen zijn erg fijn.
Mark, mijn echtgenoot, heeft ook heel lang de boot afgehouden, terwijl ik heel graag wou trouwen. Na twee jaar geleden de vraag niet gesteld te hebben (en meteen onze Oostenrijkreis gehypothekeerd te hebben hiermee

), deed hij het vorig jaar toch in de villa waar Anakin en Padmé zijn getrouwd. Naarmate de voorbereidingen vorderden kreeg hij er steeds meer zin in en de dag zelf was hij geweldig in zijn sas. Net zoals jouw kennissen vond hij het een van de tofste dagen van z'n leven.
En je stopt er uiteraard zelf in wat je wil: bij ons was er een stevige Star Wars-knipoog met een Throne Room - Across the Stars -Force-theme-medley door het strijkkwartet bij het binnenkomen van de 'kerk', een verdeling tussen rebels en imperials tijdens de rondvaart door Gent in twee aparte boten en de tafelverdeling gebeurde aan de hand van de meest bekende SW-personages. Wij zaten aan de Anakin-tafel. Oh, en de 'bruids'taart was een evocatie van het eiland met de villa met als trouwkoppel R2D2 en C-3PO op het balkonnetje.